PrimeSoft tarjoaa Tilitoimistoille konkretian tasolle vievää apua uuteen sähköiseen asiakaspalveluun siirtymisessä. Preppauspäivän (-päivien) aikana käsitellään tilitoimiston johdon kanssa yhdessä suunnitellusti mm:

  • Tilitoimiston liiketoiminnan sisältö, kohdealueet, asiakashankinnan haasteet
  • Hinnoittelumallit, tuotteistaminen, asiakasraportoinnin kehittäminen
  • Uusien asiakkaiden palvelujen käyttöönotto – parhaat käytännöt uudessa palvelun käyttötavassa ja -tilanteessa
  • Asiakastilaisuudet liittyen uuden toimintamallin sähköistyksen hyötyihin
  • Palveluprosessien läpikäynti ja kehittämistarpeiden listaaminen
  • Asiakkaiden sähköistysprojektit (suunnittelu)
  • Taloushallinnon tietojärjestelmien läpikäynti ja muutostarpeet
  • Automatisoinnin kasvattaminen, järjestelmävaihdot (suunnittelu), laitteet, apuohjelmat (kuten SKYPE etäneuvotteluihin), CRM
  • Henkilökuntaan liittyvien asioiden kehittäminen

Ota yhteyttä Matti Rantalaan ja kysy lisää!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

w

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s